Brabant op z'n Brabantse, op de Brabantse dag in Heeze

















Afgelopen weekend heb ik op de kunstmarkt gestaan van de Brabantse Dag in Heeze. Het weer was overigens ook echt Brabants, maar desondanks was de belangstelling geweldig!
Ik doe dit bijna nooit, daarom was ik blij met de adviezen van mijn vriendelijke buren. Zo'n kraam wordt neergezet, maar dat is het dan. Ik was blij met de hulp van de buren die mij hielpen met het spannen van het doek. Dat was ook wel nodig voor de buitjes die vielen. Ik heb héél veel mensen gesproken. De dikke dames van het Papier maché waren erg in trek. In september heb ik daar 2 workshops voor (klik op http://jolandagoris.blogspot.com/p/workshops.html). Maar ook de workshop Gewoon beginnen met schilderen!
Blijkbaar was mijn kraam vrolijk genoeg, want mensen kwamen er glimlachend op af.
En dat is mijn bedoeling, de wereld een beetje vrolijker maken en dit delen met anderen!